čtvrtek 10. dubna 2008

10.4.2008 Dnešní pelmel (3)




Dneska jsem nafotila přes půl giga fotek, tak se těžko, přetěžko vybíralo. Nakonec jsem vybrala tři střípky. Na první jsme spolu se Soničkou a mým tátou na výletě s tříkolkou. Na další je had, kterého jsme potkali vpodvečer v lese. Lepší fotku nemám, protože se na hada vrhali jak psi tak Soňa, tak jsem ho šla radši zachránit. A na třetí fotce je něco z naší zahrádky:-)

5 komentářů:

Barbarkaaa Liduš řekl(a)...

Tak jsem tu poprvé, taky takovej blázem jako já, kolika megovou máš foku, na kusy mě to prijde prejlednejsi kolik jsi tzoho nafotila . Já jsem schopná nafotit půl giga na procházce a to mám, 4,3Mp tafle trojka fotek je uzasná a ten čermobílej portrét mě dostal

dib řekl(a)...

soněnka má prima baret :-) a hvězdičkováí kytka je moc pěkná!

Kičína řekl(a)...

Moc díky za komenty
Dib, Sonička má kšiltofku, tahle fotka je dost vyjímečná, protože kšiltem dopředu jí teda zásadně nenosí, asi je ovlivněná nějakým módním proudem, nosí ho zásadně na stranu....
Barbarkooo, fotky mám cca 5-6MB, nosím s sebou 2x 2GB karty

Lucka73 řekl(a)...

No, hada bych spíš viděla jak slepýše, ne? Ale Anastazie by věděla víc - já se nechci (už zase) blamovat....

Ale jak růžovou nerada - na těch kvítkách jsou boží přechody - je neuvěřitelný, co příroda umí....

Kičína řekl(a)...

Lucko, to víš, že je to slepejš, ale to Soňa zatím nebere, pro ní je to had jako had:-)